2010 — Margus Karu “Nullpunkt”

MARGUS KARUMargus Karu

11. september 1984 Tallinn – 5. juuni 2017 Tallinn

  • Lõpetas 2006. aastal Tallinna Pedagoogikaülikooli audiovisuaalse meedia erialal.

  • Noorteajakirja Saffer vastutav väljaandja. Tootmisfirma Kuukulgur reklaami- ja filmiprodutsent. Telesaate “Õige valik” produtsent, “Eesti otsib superstaari” osalejate peakoordinaator, vabakutseline manager ja copywriter.

  • Margus Karu soovis saada rahvusvaheliselt tunnustatud kirjanikuks ning plaanis kirjutada vähemalt üheksa romaani.

  • Nullpunkt” on aus ja ilustamata romaan 21. sajandi algusaastate Eesti koolinoorte elust. Romaani „Nullpunkt“ ainetel on valminud mängufilm, tele- ja teatrilavastus. 2014. aastal valminud film oli tolle aasta vaadatuim kodumaine mängufilm, kogu linastumisaja jooksul käis seda vaatamas 54 000 inimest.

NullpunktEsimesed laused:

„Ma ei taha seda. Ma ei taha seda. Ma ei taha seda. Ma ei taha. Ma ei taha seda hetke.”

Lisa kommentaar